Morgonmöte & ny design

Börjar med att säga Tack Ida som gjort min nya bloggdesign! Asfint jue! :D
Kul med lite nytt.
Fick dock höra att jag borde ha haft nån bild med ett stort leende.
Men jag tänkte lite som så att ni vet hur jag ser ut när jag ler ändå, de är väl de jag gör mest :P

Trött!
Att gå upp när de är så här mörkt o ruggigt - inte kul! Helt klart minuspoäng på de! Men de är morgonmöte på jobbet. Vi ska lära oss mer om skovård.
Så de är bara att kravla sig upp!
Sen blir de en lunch med maja, o sen börjar arbetsdagen kl 1 :)

Dagens I-landsproblem: måste klippa ner mina naglar för att kunna lägga gitarr på en inspelning. BUÄÄÄÄ!

Dags att bli snygg! Puss på er!!

Psst! Det är slutsålt nu, till båda konserterna, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är ju helt säker på att du säkert ler massor på den bilden med ryggen åt kameran, samt på scenen... ;) ;)

Förresten, på min stora skärm så syns ni alla jättebra, men på mindre skärmar kan designen krympa ihop lite, så om Cia helt plötsligt försvunnit bakom bilderna på dig så är det inte så jag utformat den iaf! Så ingen känner sig ledsen i ögat för det... ;)

2012-11-29 @ 22:42:01
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0