resångest och sommarblommor i håret

Hua!
Jag vet ju att den där resångesten alltid slår till så
här dagen/kvällen/natten innan.. o varför skulle de vara
annorlunda den här gången?!
Har packat om väskan igen... tagit bort nåra klänningar,
o adderat lite tröjor.. o gjort om de igen..o igen..

Vi åker till Grekland imorn bitti. Maja o jag.
Det blir äntligen av!
O jag behöver de så hårt.. SÅ hårt.. ska bli så skönt
med lite semester.. vet att ångesten släpper så fort jag
kommer ombord på planet.
Imorn kväll sitter jag i solen i Grekland o dricker en drink :)
MYSfaktor på de! :D

Har haft en fin helg, började ju skaplig med mojitosarna i torsdas :P
i fredas grillade jag efter jobbet, med Markus o Mattias, o sen kom
Katta o Maja också.. Alla fina på samma ställe.
Igår åkte jag o finaste finaste Katta o Maja upp till Norberg o
hämtade hem mina föräldrars möbler från Magnus lägenhet.
Det blev en finfika på Elsas o en underbar Roadtrip.
Hade inte fixat de utan er <3
Hann även krama om fina folk, o spela med Sebbe o Jakob :)
Igår kväll blev de grillning deluxe med brudarna, Mattias, Markus o Joel :)
O sen soffmys framför Eurovision.

Idag har jag jobbet, o sen kramat om o firat finaste Mamma <3
Oså packat som sagt..igen..o kramat på Katta.. o Mattias..
o sagt "vi ses om en vecka"..sorgligt!

NU ska jag..gå o ha panik i nått annat hörn?
JA!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh finaMia, vilket sommrigt och fint foto på dig!

Vi borde ses och ta en fika någon dag tycker jag :)

kramkram /Sanna

2012-06-11 @ 22:47:03
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0