MEH!

TRÖTT blir jag när jag ser de här..
här skrev jag ett fint midsommarinlägg i fredas,
OCH ett gonatt-på-er inlägg igår..
o har de laddats upp?!
NÄHÄ!
 
jaja. jag får väl ta igen de nu då..
en lång dag på jobbet, en väldigt kaotisk dag med
alldeles för mycke folk..trodde seriöst att personalen skulle
explodera, med mig i täten, men HEJ va duktiga vi är!!
Vi redde ut allt o fixade alltihop..som riktiga proffs :D
 
det blev sen ett besök hos Magnus.. bara ett litet "hej ska
vi prata om musik o nörda oss lite?"
behövligt.
Att få komma tillbaka till de lite.
Det är annars just nu väldigt rörigt här, i mitt lilla liv.
Med flytt o konflikter o känslor o allt de där som finns
i vuxenlivet.. tror bannemig jag ringer Peter Pan snart
o ber honom ta mig tillbaka till landet Ingenstans.
Jag skämde tillome bort mig ikväll, med Chop Chop här i 
soffan, framför nån supersmörig kärleksfilm.
Nu fattas bara Fanta..är SJUKT sugen på fanta.. problem..Bah!
 
 

Kommentarer
Postat av: ingrid

Jag har fanta, 2 liter till och med! Kom hit, drick fanta och prata skit!!

Svar: thanks for the fantaoffer! när suget dyker upp igen så vet jag vart jag ska gå (typ rakt över gatan) :P
Mia

2012-06-24 @ 23:06:24
Postat av: Jobacker

Ush ja..vuxenlivet kan vara jobbigt!! va lättare när vi var små!!!

Svar: garanterat! :D
Mia

2012-06-25 @ 21:44:58
URL: http://jobacker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0