sol inne o sol i sinne o ni vet

en SÅ fin morgon som jag hade är nog
inte okej o ha..faktiskt..
en dundermorgonpowerwalk med Maja vid 8, o
sen en dunderbrakfrukost i solen med kaffe
på balkongen som efterrätt. JO MAN TACKAR!

o nu jobbar vi lite. till 18. O sen ska jag möta
upp fina Sanna på Wickmans o fika/äta lite..
fast jag är typ fortfarande mätt från brakfrukosten..

sen vet jag inte vad kvällen har att erbjuda, de är ju
ändå lilllörda, men jag tror inte de blir nån kårw faktiskt..
plånboken tillåter inte de..
o de smäller ju loss ordentligt med partaj i helgen!!

Just nu är vi 23 pers på festen.. eventuellt 26.. o vi
ska va hos lilla mig.. heja!
vänta jag ska bara:
*slå ut en vägg
*flytta bort alla möbler
*smöra för alla grannar, upp o ner o åt sidorna

MEN DE KOMMER BLI AWESOME! :D TAGGAR!

Skinnjacka på idag. NU ÄR DE VÅR..har jag bestämt!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0