Släpp. Ge. Ta. Försvinn!

Ont i huvudet.
Ont i kroppen.
Ska den här förkylningen
aldrig släppa taget om mig?

påminner mig om en låt jag skrev..
3 år sen?...*sjunger*
"ge aldrig upp, släpp inte taget om mig,
för om du ger upp, släpper jag taget om dig..."


jobbat idag. jobbar imorn. lunch med
fina Katta imorn.. kanske Maja också?
mm kanske..

lite disträ sådär.. jag vet, förlåt

men Du snurrar runt fortfarande.
eller på nytt kan man väl säga.
o jag vet inte om de är helt okej.
Du har liksom inte alls bett om lov.
och Du har liksom ingen timing alls..

kanske måste ändra om texten lite...

..kanske måste ändra om mig lite?...

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jag är ju en sjuk sockeraddict, det blev cola iaf... mohaha! Alltså jag skulle bara önska mig lite plattare mage som senaste showen, sen är jag nöjd! LOVAR! Men älskar mitt godis! Arrghhh... ; )



Vafan, bli frisk nurååå! ♥

2012-02-27 @ 22:18:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0