showhelg o halvgonatt-tankar

Tjoho va bra de gått!
Premiären va bra, fullt me folk en underbar stämning,
gårkvällens show va nog ändå lite bättre, o
nästa helg kommer bara bli förjävla bra helt enkelt! :D
SÅ himlans kul att få stå på scen med er vänner o rocka järnet!
o TACK till alla er fina som varit i publiken o stöttat, det är värt GULD!
(bilder kommer)

Idag har jag faktiskt varit ledig, på riktigt!
Inte gjort mycke alls, varit i solen, umgåtts med fina vänner
(Maja o Katta gick precis) o bara tagit de lugnt.
Jobbar imorn, till 6.. o sen är de tydligen valborg..säger folk,
jag har inte ens fattat att de är april än..
men ja nej de blir väl nått slags partaj skulle jag tro..

..jag borde sova.. jag kommer somna snart..
jag har skrivit musik, jag borde skriva klart mina låtar
som ligger halvfärdiga, men de är som om de är de enda
jag klarar just nu..halvfärdiga låtar, halvdant, halvfullt, halvtomt..
meningsfullt?
nej.. det som kommer ut liksom..tar slut.. de räcker inte ens till
en hel låt.. fel? Ja.. Mia är kanske lite halv just nu.. jag tror de..

Puss o Gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0