gomorron onsda

gomorron
de är onsda idag, säger min kalender.
själv har jag noll koll.
skulle lika gärna kunna va sönda eller nått.

de blev att jobba över på jobbet igår, pga
personalbrist. men de va okej. sen blev de en
pizzakväll med Maja.
avslutades liggandes på golvet med massa
minnen. fin kväll <3

idag blir de jobb på hemmaplan, o sen blir de besök.
jag gör väldigt mycke nuförtiden. rädd för att vara
ensam? mja, jo de kan nog stämma. rädd för
vad som skulle hända då. om de bara va jag. o tankarna.
men jag mår faktiskt bra. alla frågar, alla hör av sig,
alla tar hand om mig. det är så fint! <3
men jag mår faktiskt bra. bättre än vad jag trodde jag
skulle göra efter bara 4 dagar. konstigt.

IMORN ska de seglas, för de ska bli sommarväder! :D
o på lörda ska båten upp :(
så de gäller o passa på.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0