RockFest, lördagsfest, söndag

underbara underbara fredagen innebar
jobb, o sen en underbar RockFest med alla
fina återskenare... minus några, men vi va många!
KUL hade vi, åt, sjöng, dansade, skrattade alldeles för mycke, haha.

o så lite lördagsjobb på de, föjt av en after work öl med Ida
o Katta.. o sen lite lördagsfest hos mig, o sen ett besök hos
Basse som självklart slutade me att vi hamnade ute på krogen.
Mia and Katta goes raggarunda! D haha ;)

Idag vaknade jag o mådde som jag förtjänade,
Karin kom på besök o vi övade lite på låten
vi ska sjunga på julkonserten,
som NI ALLA SKA KOMMA PÅ tycker jag.
Den 15e december, västerledskyrkan, kostar 100 kr
o jag lovar att sjunga lite extra för er som kommer ;)

Åkte hem till mina fina föräldrar sen o fikade..
o nu har jag gjort mig fin för att ta bussen till Uppsala.
Ja nej, sitta still glömde mina föräldrar att lära mig.

Puss på er!

(laddar upp bilder o inser att jag måste gå till bussen nu,
laddar upp fler bilder sen, tjoho!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0