Gröna Lund <3

en heldag på grönan blev de idag,
eller heldag o heldag, de är så konstigt
för vi tyckte vi hade varit där aslänge, de va
ju typ inget folk, så köerna gick så fort, så vi åkte
o åkte o åkte allt vi ville åka, oså åt vi, o fikade,
o tog lotterier, o vann på lotterier oså åkte vi hem,
o upptäckte att vi bara varit på grönan i 4 timmar..
fast, sen tar de ju en stund dit, o en stund hem..
så de blev ju en heldag ändå.
UNDERBART väder, sol från klarblå himmel.
önskar bara att jag ibland kunde tänka ett steg längre,
för jag tror att dagen hade slutat snäppet bättre då..
men, hur som helst, vi hade väldigt roligt, och nu är vi
väldigt glada o trötta. På varsitt håll, jag är hos mig o han
är hos sig. Det suger att bo isär.. men livet suger har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det gör ju det. Suger.



Men ibland är det ganska bra, också.

2011-05-31 @ 15:57:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0