fredagstrött

Magnus har varit här en hel vecka.
Han har ju jobbat på Skolsta så jag har
kört honom dit, o hämtat när han slutat.
Mysig vecka har de varit.
Igår va jag ute o seglade på dan, o sen skulle
vi följt me ett gäng till Skokloster o gått en
specialvandring i slottet, men Magnus va tvungen att
jobba över, så vi hann inte med.
Vi grillade korv istället, o hade en riktigt
mysig kväll här hemma. Firade ju ändå 1 år o 2 månader:P
inte för att de är nått att fira egentligen, men :P

O idag är jag trött.
Riktigt trött.
Har tydligen pratat i sömnen inatt, varför gör man de?
skitskumt.. o jag tror jag är trött pga de, dålig sömn liksom..
Ska träffa Karin sen.. Magnus åker till Uppsala efter jobbet :/
Imorn ska de jobbas.. o sen är de ju den där Skolparkengrejen..
men i de här vädret?.. nej tack..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ingrid

kom och tapetsera istället, mycket roligare ;)

2011-05-27 @ 12:43:20
Postat av: mia

haha, söt! ja de skulle jag kanske göra.. eller iallafall titta på o se hur ni arbetar :P

2011-05-27 @ 13:22:25
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Ida

sv; Exakt så! Om krabborna. Exakt så.



Nu kom det lite sol, hoppas det blir fint väder imorgon!! Jag missar ju karnevalen och allt ändå, eftersom jag & Elin sjunger på studentbalen.. men det kan ju vara nice om det är fint väder även där : )

2011-05-27 @ 13:37:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0