myshelg och flyttvecka

En myshelg må jag säga.
Finaste Jennifer *min Jaffa* överraskade
med att dyka upp på jobbet i lördas.
O sen stannade hon tills vi stängde för att
följa me mig hem o prata lite skit.
Vi bestämde att de va vår, så vi tog tag
i årets första mjukglass ^^mums!

När jag bytt om tog vi bussen till Uppsala tillsammans.
O vilken tur de va. Magnus va ju försenad *vilket jag
nästan förstått* o Jaffa kunde hänga me mig ganska
länge. Vi tog varsinn öl på Terassen. Hon åkte vid 8
o Magnus kom strax efter. Vi knatade runt lite, men
hamnade på Terassen till slut ändå. Åt en god middag,
drack en öl till o sen knatade vi vidare till Stadsteatern,
där Magnus teatergrupp Prego dansade loss lite. Härlig kväll.
Vågade inte riktigt lita på om sista bussen gick hem
till Magnus mamma halv 3 som vanligt.. eftersom klockorna
ställdes om mellan 2 o 3, så vi tog halv 2 bussen hem.
För att vara på säkra sidan liksom.. :)

Söndan blev slapp. Bara vara hemma hos Magnus mamma.
O igår åkte vi till Enköping. Jag åkte vid 12... o gissa vem jag
möter vid bussen i Uppsala.. SANNA!! från folkhögskolan!
HON BOR JU I ÅRE!! vad gör hon i Uppsala liksom?
O varför ska hon ta 804an till Örsundsbro..?!?!
haha, GLAD blev jag av sällskapet, o fint va de att se
henne.. första gången efter skolavslutningen.. 1 år sen.. :S

Vi började packa igår. På fredag ska vi städa o sen vara ute ur
lägenheten. Herregud. Va fort de här 7 månaderna har gått!
Vi har varit världens bästa sambos.
Nu blir vi särbos ^^
haha!
nej, jag vägrar kalla mig särbo.
Pojkvän o Flickvän räcker bra ^^

Ska plugga lite nu, innan jobbet.
Ikväll är det Återsken.
Heja mig!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vadå flytta? Redan? Vart då? Varför?

2011-03-30 @ 18:15:45
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: mia

vi har bott här i sju månader nu. i andra hand :)

Linn vill ha tillbaka lägenheten. Vi flyttar till våra föräldrar. kommer pendla mellan hela sommaren liksom.. heja oss :)

2011-03-30 @ 19:05:18
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Ida

Hoppas ni kan flytta ihop snart igen.. om det nu är det ni strävar efter! Jaaa jag får också pendla, det här jävla förhållandet OCKSÅ! Fast inte lika långt.. men ändå. Gruff.. ; ) Puss, ses imorrn! Fast idag.

2011-03-31 @ 02:31:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0