Marabou Frukt Och Mandel

den kostar jag på mig ikväll
den lilla varianten
Magnus tycker ju inte om den
så jag passar på när han inte är här ^^

en fin kväll har de varit, många klänningar hans
med, samt ett fint telefonsamtal från Ville.
O så en dusch på de.. oså lite ompyssling
med nagellack och flätning av hår :)

o sen blev jag lite ledsen alldeles nu faktiskt.
för att min fina fina Cia har ju kommit hem.
o jag har inte vetat om det :(
jag visste ju att de borde ha varit typ nyss.
Men jag har inte hört nått, o jag har ju inte läst
hennes blogg så frekvent heller.. dumma mig..

nu ska jag snart hoppa ner i sängen.
börjar jobba 7 imorn.. suck..
sen blir de Uppsala <3

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0