AllsångsMåns och Tisdastankar

Oj (kollar på klockan)
sova va de ja.. de sa jag för en timme sen :S
gick ju upp alldeles för tidigt imorse, o min hals
är totalt paj efter en dag på jobbet
sömn är min medicin.

Meeeen, så ringer Malin :) o jag måste ju ringa Magnus :)
o jag måste ju blgoga lite :) o jag ska bara o jag ska bara...

Måns på allsången?!
jomen för sjutton, de går väl! om han inte har för
mycke CaraMia fasoner för sig.
Men HAN ÄR JU SÅ SÖT ATT MAN VILL SLICKA PÅ
HONOM SOM PÅ EN ISGLASS!!! MUMS!
så de mesta kommer han undan me, faktiskt :P

Appråpå slicka på, MIN ÄLSKLING kommer hit imorn ^^
saknat honom som baaaara den,
det ska bli All in kväll igen, a latjejgänget *se nått inlägg där neråt*
som va hos Karin sist. Nu ska vi till Eve innan :) o spela spel
o hänga.. o jamma gitarr hörde jag rykten om?
Det kommer karlar den här gången, rockiga karlar, haha!
Den allra bästa sortens karlar, om du frågar mig ;)

Och så har jag äntligen bokat vandrarhem, nästa vecka.
En natt i Halmstad. Färdigt!
Jag ska dansa på fontänkanten, precis som förra gången!
kommer du ihåg Malin!?!? längtar tillbaka :)

nej! nu måste jag sova.
Puss o Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en toppen semester!! :)

Vilket vandrarhem ska ni bo på??

puss <3

2011-06-29 @ 08:36:21
Postat av: malin

den första kommentaren är frånmig...thi..glämde namn.ops..

2011-06-29 @ 08:37:15
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: mia

sötnöt! vi ska faktiskt bo på nästan samma, Krustbärets vandrarhem, det ägs av samma o ligger lite längre från centrum men fortfarande mitt i halmstad :) puss<3

2011-06-29 @ 08:41:46
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Ida

MYS! Ja det blev en bra kväll : )

2011-06-30 @ 18:59:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0