Mot Norberg once again

Idag bär de av.. snartsnartsnart
Mot Norberg och inspelningen av mina låtar,
eller 3 av dom iallafall.
Herregud, jag tyckte inte de va så länge sen
jag ringde runt o bokade upp mina vänner/musiker
till den här helgen. Oså är den här nu..jisses..
Jag är nervös. Jag är nervös. Jag är nervös.
sa jag att jag är nervös?

Onsdagskvällen hemma hos Magnus blev ju bara för tokmysig.
Det blev picnic i köket, en flaska vin o sen sov jag kvar.

Igår morse va jag uppe TIDIGT för att vara på SkoAugust 08.30
för en utbildning av skovård.. givande! o kul att känna att man
nu har lite mer koll på det nya sortimentet som vi fått :)

NU ska vi se... Magnus har varit duktig o organiserat de här,
han har gjort en packlista, o så har han gjort en tidsplan.
Effektivt packande. Det blir en effektiv morgon de här :)

Puss på er!!

Måste bara visa min finaste finaste vovvsing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0