Fredagsdags

*gäääsp*
herregud.
Har jag sovit eller?
Det känns verkligen inte så..
Det blev en fladdrig dag igår, ändå.
Hem till föräldrarna o hälsa på.
Mysa me grannens nya valp *SÖT!*
In till stan, möta upp Karin.
Hamnade på Wickmans, där satt Hanna,
o sen kom Ida. Fikatajm!
O sen tog jag me mig Ida o Karin hem,
för att ladda om inför Återsken.
Övade både dans o sång, åkte med
Ingrid till Max för att hon va hungrig, o jag
vet inte hur det gick till, men jag satt med
en hamburgare jag också... typiskt!
Jag va ju inte ett dugg hungrig..:/
O sen hem, proppmätt och supertrött.


23.30 blundade Mia,  nu är jag vaken.
Skulle behöva sätta mig ner och spela in musik
idag.. och dammsuga..
Magnus kommer hem efter lunch. O sen ska vi åka på
barnkalas. Finaste brorsonen fyller 10 år :)

Kaffe!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0