Mitt 2011

ja då va de dags igen då
sammanfatta ett år till i punktform..
gjorde inte jag de här alldeles nyss?
galet..
det här året har vänt mitt liv upp o ner
o från sida till sida. Jag är knappt mig
själv, men jag är ändå mer mig själv
än jag nånsin har varit. konstigt? bara början.

Januari
*Inleddes med en bilfärd HEM från förra
nyårsfirandet i Norberg
*Sambolivet med Magnus på fjärdhundragatan 29A
levde vidare. Nu med ett X-box i lägenheten
*24 timmars kryssning med Magnus
*Karin fyllde 25! :D
*Började plugga musikteori på distans
*Spelade in 3 av mina låtar med fina vänner i Norberg <3


Februari
*Samboliv
*Tråkiga nyheter=svåra beslut
*Signe fyllde 25!! vilket innebar folkisträff hos henne <3
*Såg "Elake Måns" på Stadsteatern i Uppsala
*Min första Alla Hjärtans Dag. Det blev picnic i vardagsrummet.
*Farmor fyllde 95 och brorsonen fyllde 10 :)


Mars
*Samboliv
*Jessicaträff i Sthlm! :)
*Jag fyllde år, OCH sprang på Tony,Signe,Leo och Elin i Uppsala
-SAMMA DAG! bästa presenten nånsin!
*Idreresa med la grande familia. En vecka i fjällen,tjoho!
*Magnus o jag firar ett år


April
*Vi flyttar isär, för att andrahandskontraktet går ut
*Står på scen med Återsken och showen Svenska Pärlor
*Sandra kommer på en veckas besök och vi..
*Inviger nya Ikea i Erikslund,Västerås. Spelar 5 dagar i sträck, heja!
*Invigningen gav oss Bert Karlssons mobilnummer, OCH en manager..
*Tråkiga nyheter=tuffa beslut..igen.. många tårar..
*Första grillningen outdoor, med Affe,Nattis,Ville,Maja och Joel :)
*Hanna fyllde 25!! :D
*Valborg i Uppsala, o finaste Viktor, V-dogg, kom på besök! :)


Maj
*Turkietresan inleder månaden
*Musikteorikursen blir klar, o jag blir godkänd :)
*Finaste vovven Arkas somnar in, på fredagen den 13e :(
*Islandshästridning :)
*RixFM Festival med Malin i Sthlm :)
*Magnus o jag tar en dag på Gröna Lund :)


Juni
*Sommarfester,onsdagskvällar, parkhäng, grillningar
*Såg "Löparen" på Boulevardteatern i Sthlm
*Härnevidagen, med besök av kusinerna från Sthlm
*Underbar midsommar i Långsand, med fina vänner <3


Juli
*Sommarfester, onsdagskvällar, parkhäng, grillningar
*Vann presentkort på Nindigos Rum på 1000kr :)
*Roadtrip med Magnus Gränna-Göteborg-Halmstad-Malmö
*Lisa&Gretas Sommarfest :)
*Åland"Överdagen"resa med mamma, Kerstin o Malin
*23timmarskryssning med midsommargänget :)
*Cia fyllde 30 <3
*Motalaresa med Signe för att hälsa på Elli <3


Augusti
*Sommarfester, onsdagskvällar, parkhäng, grillningar
*SeglarSM i Västerås, underbart!
*Inflyttning i nya lägenheten på Västra Ringgatan 33 :)
*Magnus flyttar till Norberg
*Började på mitt "nya" jobb, SkoAugust Gränby Centrum :)


September
*Helvetet brakar lös..o de leder till att Magnus o jag gör slut..
*Ser till att ha saker att göra heeeela tiden, mycke häng me vänner
*Skriver musik som aldrig förr
*Sista seglingen för året
*Många fester, kanske för många?..undrar varför..


Oktober
*Festandet fortsätter
*Norbergsbesök
*Nya glasögon, 2 par
*Sjöng på Antons dop
*Ville är hemma o hälsar på
*Många fina kvällar med vänner


November
*Festandet fortsätter...
*..o ännu fler fina kvällar med vänner..
*Kavatkurs i Kumla,Örebro med jobbet
*Rockfest med Återsken


December
*Festandet fortsätter och jag umgås
med fina vänner, och börjar hitta balans igen
*Finbesök av Signe o Elli <3
*Norbergsbesök
*Fin luciamorgon med Maja
*2 julkonserter med Återsken
*3 julkörsspelningar i Upplands-Väsby
*Vänner kommer hem för jul, o jag kramar om dom
*Julafton med familjen
*Oså nyårsafton idag hörni, vi får se hur de här blir!



Ja.. de va mitt år.. ett år fullt av glädje och sorg..
en bergochdalbana helt enkelt..
ska jag va ärlig så va de tungt att sammanfatta 2011..
de blev nåra tårar nu.. när jag skrev de här..suck..
Kärlek gör ont.. glöm aldrig de, kärlek gör ont!

Gott Nytt År!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0