lång uppdatering, för de va länge sen sist

oj.. julklappsinslagning..
ja de har ju hunnits me mycke sen dess..
julklapparna är öppna o förbi nu :)
en fin jul blev de, me god mat o fin familj.
Fick sprida glädje me mina julklappar, precis som
jag ville. O jag fick mycke fint också. En dvdspelare t.ex :)
så nu kan jag se på dvdfilm, UTAN att behöva se den på typ danska.

Juldagen blev ett ända stort kalas.
Lägenheten FULL av folk, FULL verkligen.
av glada människor, Gamla vänner o nya. Underbart!
Har jobbat alla dagar den här veckan, men hann
med en utgång i måndas också.. o en öl i onsdas.
Allt me fina vänner o många skratt.
Ikväll blev de en spontanmiddag på restaurang med Ville.
O IMORN ÄR DE NYÅR!
HERREGUD va fort de går.. skjut mig!
eller nej.. inte nu.. nu ska vi börja om på nytt.
Nytt år. Nya Möjligheter.
Först en underbar nyårsafton me god middag o fina vänner :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0