morgonrufs

tisda, jobbar 10-15 idag o Gränby, o sen
ska jag städa SkoAugust här i stan ikväll.

ÄLSKAR min lockar, även om de här ser ut som
att jag har ett skatbo längst bak..det har jag INTE..
de bara ser ut så :P

nån förutom jag som såg den där snubben skrapa 2 TRISSLOTTER i
teve nu på morgonen? och dessutom vann 2.1 000 000 kr!
va fan, över två miljoner... USCH va mycke man skulle kunna göra
me dom pengarna!
*Betala av Csn
*Hjälpa folk sluta dö i Afrika
*Köpa lägenhet
*Plantera regnskog
you get my point

nu, off to work!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, 21 miljoner har du ju skrivit, jag ba VAFAN. värsta mycket! ^^ Ah fast jag skulle ju inte tackat nej till TVÅ heller.. hihihi.

2011-08-30 @ 20:30:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: mia

haha, ja de har jag ju.. nej de skulle inte vara fel med bara nåra hundra tusen extra heller :P

2011-08-30 @ 22:06:11
URL: http://justmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0