kalladagen

kallaste dagen på länge hörni.
12 minus va de när jag imorse snöade
fram bilen o körde magnus till jobbet.
brrrr..
de blev sen en promenix ner till stan,
där de va tänkt att de skulle bli lite julklappar
oså, men de blev ett långt besök på skoaugust,
o sen en runda på stan me Karin.
vi drack varm choklad o myste.
o det verkade som om alla va på stan just idag.
vet inte hur många jag hejade på och/eller kramade om.
men många va de!
en kall dag som lämpar sig för shopping, tydligen!

fast de blev ju inga julklappar köpta för mig.
en tänkte jag ut iallafall, den blir perfekt!
men de andra vet jag inte riktigt.. skitsvårt jue!
blev så glad igår btw, när magnus berättade att han
funderat på de här me jul, o att han pratat me sin mamma
o att han skulle hinna till mig på kvällen på julafton ^^
alltså jag förstår inte, vi har varit ett par i 8 månader nu,
men de känns som om han alltid  varit här!
han vill tillome fira jul me min familj! my god..
o jag ska ju vara hos dom på dagen på julafton också..
de blir lite åkandes fram o tillbaka, men de blir kul!
de känns rätt.. de känns otroligt rätt de här, ska ni veta :)

ikväll ska vi göra de vi inte gjorde igår,nämligen gå
på harry potter. Magnus är hemma vid halv 6 kanske, o filmen
början 7.. de blir ju kanonkanon.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0