städa städa städa städaaaaaa

städning blir nog aldrig så här roligt någonsin mer!
mellan 9 o 12 städades de imorse. av 11 glada o
hurtiga Hyttan bor. Eller.. jag va iallafall glad o hurtig!
tog mig an källarrummet, de va snart fixat, o sen skuttade
jag in i köket o tog kommandot, för där behövdes de en liten
spark i baken. så vi sjöng Backstreet Boys alla hitlåtar i många
stämmor o vi avancerade till att göra egna små mästerverk.
o ni förstår att vi snart hade städat klart!

dock så återstår de att städa mitt rum.... bah..
o de ska besiktas imorn.. men jag har verkligen inte hunnit!!
har så sjukt mycke kvar! o vet inte alls hur jag ska orka/hinna.
idag har jag stressat runt som en !&!/&%/!#¤ galning o inte
hunnit nått alls.. packat ner en del ioförsig.. men de är
fortfarande själva flyttstädet kvar..
o ikväll ska jag ju iväg på teater.. har lovat att filma den där
pjäsen Magnus spelar i, o de är sista föreställningen ikväll.
o de ska ju absolut bli skitkul, men jag skulle verkligen
behöva ta den tiden till att städa. för jag är så stressad så
jag har ont i magen... usch :/

imorn är de skinnstock!! :D:D:D vår egna festival här på skolan.
o jag ska sjunga o spela massor massor massor!!
ska bli skitkul verkligen. men den dagen går ju också åt till de..
så de hinner ju inte städas då heller!!
gå upp kl.6 imorn bitti? tror inte Magnus blir så glad då men...

o imorn är de ju dessutom en annan dag, vi firar 2 månader :)
o jag är mer nykär än någonsin!
speciellt efter kvällen igår som bara va för mysig. LOVE!

nu ska jag skutta in i bilen o åka till Norberg med Elli,
Signe, Tony o Chris. PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså.. skinnstock.. rätt porrigt namn det där.. ^^ Hahaha! Fiin bild på dig raring! Ni får komma hem till mig och sjunga BSB och städa också om ni vill.. ehum..

2010-05-29 @ 00:45:25
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0