...slut?

herregud
det är verkligen...slut nu..
2 år av mitt liv är över.
2 underbara år i Skinnsberg, 2 år av
bergodalbana, 2 år av musik, 2 år av fantastiska
människor, 2 år av ny vänskap, 2 år... 2 jävla år..
jag gråter o skrattar om vartannat.. jag har absolut
inte insett att det är helt slut. jag vill nog inte inse
det heller. det kommer nog ta ett par.. år? innan
jag är helt okej med det.
saknar redan alla fina vänner.. o själva livet..
fast jag trodde att det va det jag inte skulle sakna.
o musiken såklart. herregud.. att varje dag vakna upp
o ha musiklektioner.. att få bidrag för att spela musik,'
sjunga o skriva låtar.. dansa o spela piano..
det har varit heaven on earth!!

o nu är de... slut?..

Kommentarer
Postat av: Elli

miaaa! du måste lägga upp den där filmen du gjorde på youtube:)

2010-05-31 @ 09:43:32
Postat av: mia

men gumman, jag har inget konto där.. kan du lägga upp den om jag skickar den till dig??

2010-05-31 @ 10:35:23
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Elli

Ja det kan jag göra:)

2010-06-01 @ 12:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0