typ freda fast de är...onsda?

imorn slutar vi vid lunch. o sen är de påsklov i en
hel underbar vecka. Därför känns de lite som freda idag..
men de är onsda va?.. usch jag har ingen koll på dagarna nu..

veckan har varit underbar so far, men väldigt stressig.
Den här underbara Sång&Komp konserten som är på väg
att jobbas fram tar tid o energi.. kanske lite mer än jag egentligen
har att ge just nu.. för de är så mycke annat som tar energi. Som
t.ex. spelningen i Uppsala den 8e maj, som jag typ glömt :S
Eller min underbara pojkvän som jag vill vara med varje lediga
sekund :) vilket jag också varit den här veckan, o de kommer
definitivt bli ett bra lov med honom så nära :)

imorn åker jag hem.. o kanske att de blir fest på kvällen, eller
så blir de fest på freda..? eller båda dagarna? haha
jobbar på lörda, en liten stund.. o ska jobba lite mer i veckan..
o så ska jag spela in i studion också såklart.. o försöka träffa
mina fina vänner. Ville är ju hemma, SAKNAT!! o honom ska jag
ju besöka i Lund nästa helg också :) GUD va jag har många
bollar i luften, o GUD va jag trivs med att ha de just så!

nu ska jag gå o tvätta ur hennan som jag har i håret :)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Meeen vadååå? Vem är du ihop med? Jag SKA veta ALLT!!! :D

2010-04-01 @ 21:40:11
URL: http://zooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0