OMG!

herreGUD va fort helgen gått! o de känns
verkligen som om jag säger precis så alltför ofta!
men de har varit en bra helg :)

började med en riktigt härlig kväll i Norberg o fredas.
Folkmusikkonsert på Folkets Hus, vi va nåra från skolan
där, o sen blev de nåra öl på puben i Norberg, hejja!! :D

i lördas morse åkte jag hem, tog bussen till Köping
oså tåget till Sthm. Världens finaste Emelie hoppade på
i Enköping. Vi strosade runt i storstan, shoppade lite, åt
o fikade o pratade skit. Sen tog vi oss ut till Globenområdet
för att se Hoffmaestro i Annexet. En GALEN konsert!!
de kändes som ett 2 timmars långt gym/dans pass..
HUR kul som helst, massor me folk o bra stämning!!



idag har jag bara tagit de lugnt. Sovmorron blev de,
o de va första på länge, o de känns som sista på länge också.
Sov hos mina föräldrar i Enköping. Mötte upp Linn på stan
efter lunch o fikade/snackade skit me henne. Sen blev de
ett långt o efterlängtat samtal me Thor.
O sen blev de bilfärd upp till skolan igen.
Här har vi sett Arn o Fantomen på Operan. En filmkväll helt enkelt!
o nu är jag så trött så jag typ ser dubbelt.
Dags för sängen helt enkelt.

Gonatt o Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du gör typ lika mycket på en helg som jag gär på en MÅNAD känns det som! : )

2010-03-29 @ 11:54:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: mia

SV: haha sötnöt, tro mig du kan få hälften av alla mina äventyr!

2010-03-30 @ 12:35:33
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Ida

Please!

2010-03-31 @ 23:47:05
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0