Sportlov

Puh

nu börjar jag känna att jag kan slappna av
o herregud va trött jag är..!
o sliten o liksom.. orkeslös..

har hällt i mig på tok för mycke kaffe idag,
men de verkar vara en sån dag så de behövs.

Spelningen igår gick kanon kalasbra, o efteråt
åkte typ 10-12 pers till Elsas konditori o fikade.
o alla slog på stort o åt bakelser för glatta livet!
härligt o se :) tokmysigt på Elsas, ett måste om man
är i Norberg eller i närheten.
Sen åkte hälften hem, o hyrbilen som jag körde
stannade kvar. Vi knatatde in på systemet o på
Klockargården o köpte lite prylar.

väl hemma hittade jag Signe i aulan o blev
sittandes där i 2 timmar.. pratade o spelade piano.
Sen gick jag till rummet o Elli knackade snart på dörren.
Pratade lite strunt, öppnade varsinn öl o jag bytte om.
Oså vidare till Hammarens allrum, där 3 nyanser av
dreads fanns (Tomas,Sebbe,Leo) o där öppnades både
den andra, tredje o fjärde ölen. Folk kom o snart va
de trångt i allrummet. En mysig liten fest. O jag ramlade
i säng runt 2 inatt.. trött o sliten!


Imorse väcktes jag av ett sms 06.49.. skjut Mia liksom..
men de va faktiskt ganska bra, upp o hoppa. Packade
massor, gick till frukosten, körde tillbaka hyrbilen, packade
mer, gick till fikat, gjorde utvärdering, packade klart o sen
drog jag iväg vid halv 12 typ.. Halt o snöigt o dimmigt..
tog de väldigt lugnt hem.. o va väl hemma runt 13 kanske..

o nu då, ja som sagt så har jag druckit för mycke kaffe,
men har även hunnit me o ställa upp digitalpianot i studion o
möblera om lite där.. de kliar faktiskt i fingrarna, vill komma
igång i spela in!! har lovat mig själv att ha en musikfri helg,
vilket nog behövs, men vet faktiskt inte om jag kommer hålla de :P

Curling Final inatt, don't forget!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0