say what?!

ja nej men  de är ju bara.. underbart!
inte nog me jazz.. nu ska man hoppa
rakt in i soulens underbara värld, o misstförstå
mig rätt nu, jag ÄLSKAR soul, alltså verkligen!
alla sorters soul, alla influenser, o de allra flesta
rösterna inom den genren.
o självklart så är jag lite ironisk nu, för att jag är på
ett "klaga på världen" humör..
så ta de jag skriver me en nypa salt..
men just idag, just nu, när allt känns.. ja,
rosenrött o rosablommigt, så ska vi alltså börja
me soul på sång&komp.. o så fick vi varsinn
låt.. o jag fick.. typ MOUNT EVEREST!!!
o jag är HÖJDRÄDD!!

 

jag förstår att Rebecca vill ge oss en utmaning, o självklart kommer jag
hoppa rakt in i uppgiften me näbbar o klor,.. men när jag först
fick reda på att jag skulle sjunga Listen, trodde jag att jag skulle svimma..


- - - - - - - - - - - - - - - - -

TACK IDA FÖR EN TOKSNYGG BLOGG!!!
du är guld värd!
 <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Varsågod honey : )



Oh, asbra låt! Förstår att det blir en utmaning, men det grejar du! : D Gör din egen tolkning.

Puss!

2009-09-29 @ 23:42:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

TACK för peppen! ♥

2009-09-30 @ 00:04:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0