Ass-pay-booo

japp, DÄR är jag nu.. i Aspebo
de är här vi musiker hänger hela dagarna,
här finns alla instrument, studion, alla övningsrum,
spegelsalen, o allt som man kan tänkas behöva för att
man ska lära sig så kallad musik varje dag.

sitter i hängrummet o snörvlar o tycker synd
om mig själv.. nästan hela teaterklasen, o många av
musikarna har åkt till Norberg för att kolla på de lokaler
som skolan eventuellt ska flytta in i från o me nästa
läsår.. men jag skippade den trippen, dels för att jag
är sjuk (buhu buhu) o dels för att jag har så galet mycke
att öva på, jag har egentligen inte tid o sitta o blogga nu,
MEN jag har övat jazz, o jag har övat på Listen (piano då,
för sångrösten har tagit semester)
o jag har försökt mig på
att förstå mig på teoriläxan, men de är precis som om jag
inte kan behålla fokus mer än 1 minut max..
tankarna flyger bort, jag är rastlös, jag blir kissnödig,
jag blir törstig, jag är otroligt sugen på choklad!!

egentligen borde jag nog gå o lägga mig o vila, så
jag kan bli frisk nångång.. men samtidigt så har jag inte
ro att göra de, för jag har så himla mycke som jag måste fixa..
ÖVA ÖVA ÖVA ÖVA ÖVA!.. GAH!!
o de är framförallt jazzen... shiet..

jag har huvudvärk...


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag stannade också hemma för att öva. Men blev det något övat? Näedå = Tjejen med noll självdisciplin.



Fin blogg förresten! :D Kram

2009-09-30 @ 20:59:49
URL: http://www.personligaportratt.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, nä precis, då är vi två du.. jag försökte verkligen öva, men de blev en promenad istället :)

tack gumman! kram

2009-09-30 @ 21:18:35
Postat av: Anonym

btw, den fina bloggen är helt o hållet Idas förtjänst, kawrtnee.blogg.se

2009-09-30 @ 21:19:36
Postat av: Ida

Sv: Jag fattar inte heller! Hon är SÅ vacker i de gamla tv-serierna (som går i repris nu), med värsta snygga kroppen och så himla söt, och det röda långa håret. De bilderna jag hittade nu var bara skrämmande.. visserligen har hon blivit äldre, men det är inte det som är skrämmande, det är vad hon gjort mot sig själv!

2009-09-30 @ 22:02:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0