gomorron

Gomorron alla glada! :D
Jag är tokglad, o inte av nån speciell anledning,
jag bara.. är glad! hade världens finaste dröm inatt,
de kanske kan ha me den o göra, o sen är jag för en
gångs skull nöjd me håret, o jag bara vet att den här
dagen kommer bli kanonbra! :)

Gläntade på Mia Törnbloms bok igår, den första
"Självförtroende nu!" eller va den heter..
började ju läsa den på Gran Canaria, men kom inte så
långt o sen har den blivit liggandes.. men jag vet faktiskt inte
om de är nått för mig.. fast de skadar ju inte att prova.. right?

Okej.. lite arg är jag också, men glädjen tar över :P
arg är jag på vissa människor som kom in i mitt liv
för nåra år sen, närmare bestämt typ 3 år sen..
speciellt en viss person, som då kom väldigt nära väldigt
snabbt, då va den personen en jag litade på, en jag
nästan direkt placerade högt upp i min värld. En go vän.
Nu däremot.. vet jag inte vad som hänt, o jag har faktiskt
försökt anstränga mig för att förstå.. o jag försöker fortfarande..
men jag tror faktiskt inte att jag orkar försöka förstå längre.
Vilket är väldigt tråkigt, för den personen har lämnat ett tomrum,
o jag vill inte fylla upp de me annat.. jag vill att personen
vänder o kommer tillbaka, eller iallafall visar att vänskapen
finns kvar där..nånstans... för de borde den göra..

Ikväll är de ljusets kväll i Enköping.
Kom o tänd ljus på stora torget!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Näää, det hade vi inte tid med.. vi dansade och sjöng och svettades som fan... ^^

2009-11-01 @ 20:18:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0