woops!

oj!
nu va de verkligen ett tag sen jag skrev nått..
veckan som fladdrat förbi har varit.. galen
spelning på Korpen i tisdas, gick bra, vi spelade
Simons låt bara..
spelning på Sture i onsdas, o de gick ännu bättre.
Då spelade vi Simons, min o Leos.
Pappa, mamma o Nicke va där o tittade, vilket
va både underbart o jobbigt, fick hålla tillbaka
tårarna 3 ggr när jag sjöng, eftersom låten handlar
om Nicke, rakt igenom.
Tungt, men de blev en underbar kväll.


Efter spelningen blev de lite häng
hos Simon me gitarr o öl, Nicke sov kvar hos mig
till torsda. o den dagen bestod av rep o rep o rep
o sen va de spelning i Spegelsalen på kvällen.
o sen... PARTAJ! en riktigt härlig fest, SÅ skönt att
få släppa all ångest över konserterna!! :D


dock så va de bara för oss, Akustic, att byta om o spela
på en pokerkväll på fredan. Vilket va riktigt kul, o de gick
riktigt riktigt bra faktiskt, hur kul som helst!
igår bakades de lussebullar o pepparkakor för fullt här i
Hyttan. o sen  blev de glöggfika me nybakat på kvällen.

Idag tog jag mig till kyrkan här i Skinnsberg på Adventsgudtjänst.
så skönt att sjunka ner i kyrkbänken, sjunga fina psalmer o
koppla av. En underbart bra predikan gjorde min dag.
Tog en promenad till Coop efteråt, me mamma i telefonen.
Saknar familjen så här på advent. Speciellt Farmor.
Bad för henne ordentligt i kyrkan. Hoppas det går vägen.

Jag tror jag har fått någon sen släng av höst depression.
Känner mig tom, trött o helt slut. Ser ingen mening me nått.
Knappt me att spela piano. Vill bara vara för mig själv.
Orkar inte vara den där glada klämkäcka Mia..
För Första Gången på länge vill jag vara Maria.


Hoppas ni har haft en bra helg!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cia

Så var Maria då!!! GUD VA DU E SNYGG I DE DÄR BRILLORNA MARIA!!!!!!!

2009-12-03 @ 12:44:32
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: mia

SV: Tack Carina! ;) jag ska vara Maria, är nog inte riktigt redo än ändå, men jag tänker på de.. snart ska jag komma ut ur garderoben som Maria :)

2009-12-03 @ 19:47:43
URL: http://justmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0