sommarlov.. eller?

ja hur sjutton ska man tolka de här liksom..
sommarlov.. eller inte.. egentligen skulle de
ju inte vara de.. tanken va ju inte att jag skulle tillbaka till
skolan i höst..men nu blev de ju så att jag sökte ett år
till i Skinnsberg.. vilket jag är mer än nöjd över ^^
året jag har haft har varit de bästa nånsinn, helt klart!
jag har utvecklats otroligt mycke, både musikmässigt
och personmässigt.. o jag tänker fortsätta me de :)

sista veckan har varit kanon
spelning i v-ås i lördas gick toppenbra!
i söndas repade vi o fixade inför Skinnstock som
tog plats i måndas kväll.. massa bra musik, jag sjöng
bl.a. Hit Me! av The Sounds.. o vi rockade järnet :)
de blev även grillat o massa mys a la festival ^^
i tisdas va de avslutningsmiddag,
började med mingel halv 6 o sen efter middagen va de
tipspromenad o sen blev de filmvisning o prisutdelning..
sen blev de partaj heeeela långa natten, ända in på
morronen. I onsdas fikade vi tillsammas hela musik, sen åt
vi lunch tillsammans med teater och sen.. va de liksom slut..
folk började åka hem.. o jag förstod ingenting..
slut..
bara sådär..
vart tog året vägen??
vi som va kvar på kvällen beställde pizza från Amore o
bredde ut massa filtar framför skolan.. där satt vi o åt, umgicks,
pratade minnen o ville att tiden skulle stanna till, bara för ett tag..
sen åkte jag hem.. jag packade de sista o åkte efter nio, efter
måååånga kramar o nåra tårar..

igår eftermidda åkte jag me Cia, Jaffa, Karin, Ingrid, Ida, Miche,
Kadri, Oskar, Cynthia, Robban o Kadris pojkvän *glömt namnet*
ut till Klubbis, där vi grillade o hade de underbart härligt..
o idag har jag jobbat.. o de ska jag göra imorn också..
sen ska eventuellt jag, Ville o Maja till västerås o shoppa,
fast de vet inte Maja om än :P vi får se hur de blir..

nej.. nu ska jag väl.. gå o försöka förstå att jag faktiskt
har sommarlov.. hur knas de än känns..
vill ni se bilder från alla knasigheter i veckan?
justmia.bilddagboken.se

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0