Gokväll ^^

en underbar dag har de varit idag!
för de första är jag värd en applåd, jag har
cyklat 2.5 mil (till stan o tillbaka) på vägen hem
på min nya mörkgröna Monark :) jättefin är den!
hade en supermysig picnic me Karin i Skolparken,
me massa gottgott o en sol från klarblå himmel.
sen åt vi mjukglass på torget innan jag åkte hem :)
svängde förbi Louise med familj på vägen hem,
blev bjuden på en Leopardbanan o gott kaffe :P

sen har jag skjutsat o hämtat mamma till o från fest..
eller räkkryss va de väl.. så de har varit en lugn kväll :)
imorn ska jag hämta upp Maja o sola nånstans.
Kanske i nån park, kanske bresse, kanske klubbis..
eventuellt dyker Ville upp efter jobbet.. får se va som händer :)

jag har gått omkring me ett leende på läpparna heeeela dan,
vilket enbart beror på ett väldigt efterlängtat samtal igår kväll
eller snarare inatt.. jag har inte hört din röst på länge, Nicke,
men den är precis lika trygg o varm o härlig som den alltid varit.
skönt att höra att vi kunde prata 2 timmar utan problem, trots att de
gått ett bra tag sen sist vi pratade på riktigt..

så jag får väl helt enkelt försöka dela me mig av min glädje,
för runtomkring mig är de inte lika glatt.. många ledsna vänner
just nu, jag ska göra så gott jag kan för att få er le igen!! Jag Lovar! :)

Nej, Gonatt kanske?
..ja kanske de..
GONATT!!
Puss på er!

GLÖM INTE SOLSKYDDSFAKTORN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0