månda

jomenvisst..
ännu en måndag i skolan.. den här gången
efter ett härligt - dock inte så lugnt - sportlov :)
helgen blev lika mysig som jag hade hoppats..
fredagen blev lugn.. på kvällen kom Nisse, Anna
o Micke o åt lite smörgåstårta.. Simon dök upp o
även Ville.. vi åkte senare in till Maja o drack lite
vin/öl med Katta, Steffi, Karro, Maja o senare Ida :)
en jättemysig, o lagom kväll på alla sätt..

Ville va snäll o körde hem mig o Simon :)
i lördas blev inte morgonen lika tidig som den va
planerad från min sida :P.. men vi åt smörgåstårta
till frukost, o satte oss i bilen till skolan runt 1 nånting..
dock så insåg vi att vi inte hade så värst bråttom..
så vi tog ett par varv i västerås in i massa olika
affärer o butiker.. en riktigt slö eftermidda.. o vi kom
väl till skolan runt 6 tror jag..

igår hade vi spelning på Odensnäs.. ett jättefint ställe
utanför Fagersta.. (googla på de!!) fick jättefin lunch,
oså spelade vi lite akustiska låtar, sen fick vi afternoon tea..
superhärlig eftermidda me Sångkompaniet - som vi nu heter! ^^

ikväll smäller de! :D:D:D
konserten som alla väntat på, även jag..
kl.19.00 på korpen i Skinnsberg!! KOM HIT!! :D:D:D
de är gratis - o de är sååååå värt bilresan hit!!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0