sunday bloody sunday

då lägger vi i en ny växel o går in en ny vecka då!
jobba jobba jobba jobba.. heeela veckan lång,
månda till lörda.. OCH grillnatta.. puh!
men, faktiskt ska de bli skönt, som jag nämnt tidigare
så har jobbet en underbar tendens att tränga sig in
i huvudet och bokstavligt talat slå ut alla andra tankar :)

helgen har varit full av glada människor o grillning
först i fredas hemma hos Julia me Linn o co,
o sen igår ute i Skolsta me alla fina glada flickor :)
eller ja, de va mycke annat folk där också! men jag
åkte dit me mina härliga återskentjejer :P
två helt okej kvällar, men idag har jag varit trött!
fikade me Malin på hörnan runt 11, gick upp till Karin
runt halv 1, va väl hemma strax efter 2.. slängde på
mig träningskläderna o sprang en runda.. sen
dog jag på soffan o har nog legat där fram tills nu :)

mycke att se fram emot nu:
Karins o min lilla minispelning på torsda
Malins o min Halmstadresa!!
Akustic spelar på måndagskväll 10 augusti!! BE THERE!
Skolstart 17 augusti
Gran Canaria me Nicke 1a september

Längtar verkligen till allt, men de sista där väger nog
liiiite tyngre än de övriga.. herregud, sol o bad i 8 dagar,
bo på ett 4stjärningt lägenhetshotell me finfin pool
o jacuzzi o gym o grejer.. o bara.. vara!!
ska bli så grymt skönt :)

så nu jäklar, nu är de motivation till tusen att springa
varje dag!! Beach Gran Canaria väntar :P hehe

nehej, de här duger inte.. i med en ny växel som sagt!!
Puss på er!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0