*

pigg o vaken, med kaffekoppen i handen
tittar på Top Model 2 o drömmer mig bort..

jobbade igår kväll, till 22, eftersom butiken höll
öppet p.g.a. Grillnatta.. ganska mycke folk o ganska
roligt faktiskt.. jag o Jessica poppade musik o
snackade me massa glada människor :)
de luktade grillat ända upp till oss, så jag antar
att de grillades ordentligt på torget :)

igår dök en tanke upp som inte varit här förut.
"de är ganska skönt att var hemma, varför ska jag
egentligen åka till skolan?"
jag antar o HOPPAS att den tanken beror på att jag
varit hemma liiiite för länge, visst är de skönt att vara hemma,
tänker då först o främst på närheten till alla vänner..
alla relationer som helt klart blir lite sämre när man bor
en bit härifrån o inte har samma tid o ork...


ja nej.. jobba va de va..
ha en bra dag allihop!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0