ny vecka..

and still no sign of internet...

nej, de är så sant, så att jag skriver nu
beror enbart på min snälla granne Liz som
lånar ut sitt bärbara till mig.. de är typ 4 pers
totalt på hela skolan som har internet, pga sina
bärbara små dosor.. o dom 4 personerna är
ruggigt poppis just nu kan jag lova :P

fy va beroende man är av internet egentligen!

annars då, jo helgen va bra, den blev lugn o skön,
 me jobb o 50årsfest... o sen blev de en tidig körning till
skolan på söndan. för igår kväll spelade vi på Korpen...
o de gick riktigt bra!! jag o ullis gjorde oss 70talsfina o så
rev vi av gimme gimme gimme som två riktigt proffs ;)
sen blev de pizza på amore me mycke härligt folk..

idag har varit lugn o skön, som en vanlig måndag, minus
pianolektionen o vaktandet av Måns, vilket jag absolut saknat!
shit, den där hunden gör min månda alltså.. :P

nä.. nu borde man kanske sova.. eller göra nått vettigt av sin kväll..

Kom o lyssna på mig o mina Sång&Komp vänner den 2a mars!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0