helg

hemma för helg.. nu igen..
den här veckan har gått galet fort..
jag trodde de va måndag senast idag..
att alla dagar bara fladdrat förbi.. svårt att förstå..
vart tog dom vägen??

jo i måndas va de jo skolstart.. en vanlig dag,
med pianolektion o hundvaktning :P..
o i tisdas va de mycke sång som vanligt, fick dock
feber på eftermiddan o låg i sängen hela kvällen..
sjukanmälde mig på onsda o sov hela dan, repa
endast slagverk.. vilket visade sig vara helt onödigt för
läraren är magsjuk o kom inte till lektionen i torsdas...
så vår menuett får vi vackert visa upp nästa vecka :P
igår hade jag en lektion.. o den va lärarlös.. så hela dan
bestod av rep.. o massa småfix.. o idag har jag haft kör
och musikorientering.. de är gött att vara igång igen!!

dessutom åkte ju Ville från skolan igår.. han har kommit
in på en kurs i sthlm, så han avbröt sitt trummande på
skolan och flyttade hem igen.. de blev många kramkalas..
o en avskedsfest i onsdas, med kladdkaka och öl :P
o idag hade jag bilen full på väg hem, släppte av Sandra,
Tomas o Simon i v-ås, o Elsa åkte me mig till enköping..
trevligt me sällskap :)

imorn blir de jobb, o sen blir de 50årskalas på kvällen..
o på sönda åker jag tillbaka tidigt, för att hinna träna
o fixa för kvällen, då jag o Ullis ska sjunga ABBAS
Gimme Gimme Gimme med band på premiären av
SKinnsbergs bio!! :D.. ja gott folk, vi har en bio nu! :D
o första filmen som visas är Mamma Mia.. så en ABBA låt
passar perfekt :) ska bli kul att sjunga me Ullis :)

nä.. nu blir de sängen.. ska ju jobba imorn..
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0