SkinTreasureMountain

jodå! nu är man på plats i Skinnsberg igen.
Måste ju bara meddela att de är otroligt vackert här
just nu, med sjön som är täckt av is o snö, klarblå himmel,
träd med snö på, ett kyrkton ovanför skogen, solen skiner så
de ser ut som att världen är täckt av diamanter. Vackert.

i hyttan är de relativt tomt. Daniel tror jag är här, eller hans
skor är iallafall i hallen :P o Erik kom precis, hör hur han stökar
på sitt rum däruppe.. oså lilla jag då, ensam i min korridor.
Sen tror jag att Diddi är i hammaren, o Simon är väl här
nånstans.. Jessica o Chris är på väg.. Tony o Fia har jag ingen
koll på, men sen är nyårsgänget på banan igen! :D

nu är nog kaffet klart, gott gott.
Ta de lugnt i kylan o halkan!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0