skinnsberg igen

gud va jag flyger o far..
nu börjar jag faktiskt kunna hålla me
pappa, att jag aldrig är på samma ställe
länge nog för att verkligen vara där :P

jobbade idag, o sen köpte jag sushi i enköping,
innan jag körde upp mot Skinnsberg igen..
åt lite sushi o såg Vänner tillsammans me
Tessan o Martin.. sen kom Linus^^
sååå kul o träffa min lilla grek igen!
han o jag o tony åkte ner till amore, sen handlade
vi lite gott gott o åkte hem igen.. massa snack
blev de, en hel del o ta igen liksom..
ikväll blir de nog lite mellanölhäng..
o sen bara ta de lugnt.. jag är väldigt trött
så de blir nog faktiskt en tidig kväll för mig ikväll..

imorn blir de rep.. tror jag iallafall..
spelningen den 19e september börjar
klarna, detaljerna diskuterades igår.. så nu känns
de som om vi har koll..så vi behöver repa in
lite nytt o sen bara nöta de gamla :)

nej.. jag måste faktiskt ta mig i kragen ikväll också,
måste kolla igenom garderoben här i skinnsberg o se
vad som ska me till gran canaria..
för jag åker ju snart... :S
shiet.. på tisda! usch.. undrar när jag verkligen ska förstå de..

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

I bästa arbetskläderna! ; D

2009-09-14 @ 12:23:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0