tröttbert, som kusin Linda skulle säga

High on Heels på Mosebacke igår va kanon!
hade Ville varit me hade han gett 5 toast :P
så sjukt kul att se Elsa på scenen, o se vad hon
gör utanför skolan.. de är häftigt att många har
egna projekt utanför skolan.. svårt att tänka sig
att någon man umgås mycke me spelar på Mosebacke..
men kul!!

o jag upptäckte en sak igår, när jag tog tunnelbanan till
slussen o klev ut på götgatan..
jag trivs i sthlms atmosfären.. iallafall på söder..
man får liksom vara sig själv, eller vem man nu vill vara
för en kväll.. ingen dömmer en, ingen tittar lite konstigt
på en, man möter inga man känner (skönt) man får
liksom vara.. anonym.. eller, om man vill, så har man möjligheten
att leta upp vänner.. o de händer nått varje kväll, kulturevenemang
allra helst.. de är överallt!
skulle nog kunna tänka mig att bo där.. iallafall en kort period

jag är egentligen på väg till jobbet nu.. mentalt
tar en kopp kaffe hemma hos mamma först  bara..
sen blir de jobbet, o direkt efter de åker jag hem
till Skinnsberg.. ikväll ska vi grilla, o ha de lite mysigt.
har jag bestämt :P för att jag missade grillningen
förra veckan. så jag tar igen de ikväll.

Grattis till Johanna o Thess som kom in på Örebro
Musikhögskola - jag tvivlade inte en sekund! :D <3


Puss på er!

Elsa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0