repdag

ja.. spelningen i Motala igår gick okej..
vi har gjort bättre - men också sämre..
första låtarna gick bra, de va på dom 3 sista
de gick piss för min del.. :/
så jag har bestämt mig för att aldrig flytta till
Motala och helt enkelt radera dom låtarna
från mitt minne :P
Motala va mys annars, vi fikade o shoppade lite...
jag va tvungen att terapishoppa ett par skor :P

idag har vi repat, Akustic, heeeela dan typ..
vi har ju spelning på Grand i Uppsala på
månda.. ska bli galet kul! så de är rep som
gäller nu.. o sen är de lite tjafs om slutproduktionen,
jag hoppade av den idag.. kommer fixa me lite
pausmusik eventuellt, o sen organisera en "festival"
eller snarare konsert på skolan istället..
de känns bättre, den här teatergrejen är inte för
mig alltså.. den har blivit så mycke.. just teater..
vi musiker känner inte att vi fyller nån viktig plats..
de är en bra idé absolut, men inte för mig..
o inte som slutproduktion efter ett helt år..

nu är de middag
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0