*

en helt vanlig månda.. fast med mycke
mer av allting, mycke mer stress, mycke
mer jobb. Slutprojektet börjar ta sin form,
men de verkar som om teater är 100 gånger
mer peppade än musik. Vi ser inte riktigt vår roll
i de här. Vi är verkligen i bakgrunden. O de känns
inte riktigt okej när de ska vara vårt slutprojekt
också. De är ju ändå de sista vi gör, o vi är inte
alls så delaktiga som vi skulle vilja vara.
Men vi jobbar på ändå. De är körrep nu kl.1,
sen ska SångKompaniet repa inför imorn
- vi spelar ju i Motala imorn, åker halv 8 på
morronen me vår lilla turnébuss -
o sen blir de mer rep, ikväll ska Akustic in i
studion o spela in så mycke vi bara kan.

jag har dessutom skrivit upp mig på en kurs
i sommar, här på skolan - en festivalarrangörskurs.
de ska bli riktigt kul att lära sig tänket bakom en
festival, allt arrangemang runt omkring.
Jag sökte ju såna linjer o program när jag
sökte in hit också. Så de ska bli kul att liksom
få den kursen lite på köpet :)

Åsa, jag blev jätteglad av din kommentar!
så kul att se att du följer min blogg!!
saknar dig och alla så himla mycke!!
kanske kan ses i sommar o ta en öl?? :)

nej, nu är de rep som gäller. Ha en bra dag!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0