ojoj

oj va mycke jag har att skriva nu.. va de sådär
länge sen jag uppdaterade alltså?
(läser skeptiskt mitt senaste inlägg)...
my god.. aja, sätt dig bekvämt så kör vi en
snabbgenomgång med allt som har hänt!

kulturnatten först o främst, förra lördan.. guuud vilken
rolig dag de va!!
för de första va alla lite halvsega, för vi
va ju i fagersta på fredan o hejade på Bergaswing som spelade
på fagersta wärdhus, jättebra va dom!! *duktiga vänner ^^*
så de blev lite sent där.. o lördan började redan vid 12 med
uppsjungning o planering.. vid 2 packades bussen me grejer o
kl. 3 avgick en stor buss full med glada teatare o musikare
mot  västerås :).. strax innan fyra rullade vi in på västerås
folkhögskola o började rodda upp på scenerna o planera inför
kvällen, Sandra o jag gick starttiden 20,45 *sköööönt* så vi passade
på att se våra vänner innan, och ta en tur på stan o se andra
uppträdanden o evenemang.. vårt framträdande gick bra, kunde ha
gått bättre - men man är aldrig helt nöjd - de va iallafall apkul!!
efter alla uppträdanden gick gänget ut på stan o tog nåra öl..
kl 01 gick bussen hemåt igen..

söndan blev en tröttdag, o hela veckan har varit bra..
i onsdas drog Sandra, Klara, Jonathan jag o vår sånglärare Anna
till sthlm o Fasching o såg Anna Christoffersson och Steve..
riktigt härlig kväll, dock va vi inte hemma förns 02 men de va de
värt, även om dagen efter blev slitsam :/
o just de, fick besök från Mali i torsdas,
2 jätteduktiga killar som spelade o sjöng o hade workshops
med oss, kul att lira afrikansk musik!! dom hade en liten konsert för oss
på torsdakvällen.. grymma!!

o igår åkte jag o Sandra o Klara o Anna till v-ås, Anna skjutsade vi hem,
Klara satte vi på bussen till uppsala, o Sandra o jag tog en shoppingrunda..
innan hon gick hem till en kompis o jag åkte hem till enk..
sen blev de heeeelt oplanerat en utgång igår, halv 10 ringde jag Ingrid som
drog me mig in till stan o en förfest, senare gick jag till Jobacker o träffade
alla härliga människor där,, saknat Malin!!!
oså blev de faktiskt oktoberfesten... kul va de!! massa folk, träffade
nån jag kände var 5e meter tror jag :S.. men de va kul..

idag har jag varit i stan o fixat massa grejer, sprang förbi the phone
house o snackade me Dalle, höll Linn sällskap när hon städade
på Fabian, o sen åkte vi till donken hon o jag..
jag är faktiskt på språng nu också, har skjutsat mina föräldrar på
fest, ska gå ut me vovven, o sen ska jag hem till Linn..
eventuellt blir de utgång ikväll också.. herregud, jag som inte skulle
gå ut alls den här helgen, nu blir de kanske två kvällar..
de blir aldrig som jag tänkt mig!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0