tröttbert

GÄSP!
kan man vara mer trött?
.......
.......
nej trodde väl inte de..

jobbat idag och sålt en massa skor.. de är
alltid kul o jobba men idag vet jag inte riktigt
vart jag va.. ja jo, jag jobbade men jag va liksom
nånannanstans inombords..
dock så va de kul att träffa Sofie igen, de va nog
2 år sen sist.. de känns som en evighet :P

städade för fullt i skolan igår, roddade ner en
massa instrument från Ingvars till Aspebo, oså
städade vi runt i salarna bland förstärkare och
trumset.. oså blev de massa städning i Hyttan o Hammarn..
o att öppna kylskåpen o rensa ur va verkligen ingen
trevlig upplevelse.. usch.. jag tål de mesta, men mögel
o sånt är bara för mycke.. fy.. :S..
man önskar att folk kunde hålla efter sina hyllor lite mer...


jaja.. ska ta mig lite vin nu tror jag.. de är ju ändå lörda ^^

Puss på er!

saknar er redan! (o Sandra o alla andra såklart!)

Kommentarer
Postat av: JoNaS

Då skriver jag väl i din också då =) Jag skulle ju behöva ett par nya skor, då får du helt enkelt sälja ett par xtra hypade dojjor till mej :)

2008-10-25 @ 22:15:24
Postat av: mia

absolut Jonas, jag ska nog pracka på dig ett par snygga dojjor! ^^

2008-10-27 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0