höstlov

jojo, första dan på höstlovet ^^
Gud va skönt de är.. inte för
att jag ligger kvar i sänger o drar mig
till lunch - nä jag vaknade klarvaken halv 9
imorse o studsade ur sängen -
men just
känslan att jag inte behöver vakna då..
sen om jag gör de ändå de är en annan sak :P

dagen har varit lugn, åkte in till stan vid 11,
sprang in o hälsade på Linn o fick med mig
en gudomligt god (och gratis ^^) caffe latte..
sen sprang jag ner på H&M o köpte 2 scarves,
oså blev de en härlig lunch med Katta, Ida o Maja,,
som ledde till en fika på nya Wendy's..
jättemysigt va de där!.. sen blev de lite koll på stan,
köpte 6 nya skivor faktiskt - o nej de är inte så galet
som de låter!.. nog för att jag faktiskt har köpt otroligt
många skivor sen jag började skolan - men de är ju
liksom mitt "studiematerial".
. hur som helst, jag köpte 6
skivor idag, men de va 3 för hundra - o de va en enkel skiva, o
sen två boxar (en på 2 sivor o en på 3), så allt som allt betalade
jag 100 spänn, o fick alltså 6 skivor.. ett bra klipp tycker jag ^^

är chaffis ikväll, mamma är på partaj me jobbet..
så hon ringer väl snart o vill ha hämtning
o imorn ska jag kila över till Louise o baka scones ^^

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0