julmys

veckans konserter gick klockrent,
båda två!!
känns nästan overkligt, för vi va liksom inställda
på att iallafall nått skulle krångla, att nått
skulle gå sönder eller gå fel..
men allt gick bara bra.. som på räls..
vi börjar känna oss som proffs ^^
O DE VA SÅ KUL!!! att sjunga//spela sina
egna låtar, o låtar som vänner skrivit.. de är
nått speciellt me de!! så mycke mer äkta känslor
än när man spelar redan gjorda låtar..
helt underbart ^^

den här helgen har börjat så himla bra
precis så som jag så länge velat :)
har bara längtat efter en lugn myshelg,
o nu har jag fått en :)


Vi är få som är kvar på skolan över helgen, här i
Hyttan tror jag faktiskt att vi bara är 8 stycken..
men de är bara lugnt o skönt.
Idag har vi julbakat. Pepparkakor o Lussebullar :)
Sandra o jag gick i täten, men dom andra va me
o hjälpte till från o till. Oså hade vi en mysig
fika sen allihop me nybakat o glögg :)
snacka om julkänsla!! mmmm!

Imorn ska jag o Sandra cykla till kyrkan här
i Skinnsberg o gå på adventsgudstjänsten.
De blir nog fint tror jag, me alla ljus...
osen blir dagen bara lugn.. ska absolut inte göra
mer än vad jag behöver, för på månda börjar allt
om igen, nu med vanliga lektioner.. o de va 6 veckor
sen sist vi hade vanliga lektioner, så de ska bli kul..

nä, nu blir de sängen.. är väldigt trött..
Puss på er!

((väldigt fin låt, väldigt fina ord, känner igen mig i många))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0