dunderhelg ^^

ja helgen har verkligen varit en guldhelg!!
vilket va väldigt behövligt efter den här veckan..

jobbade till halv 5 i fredas, sen blev de hem o byta om
o snygga till sig oså in till Maja..o de märks att jag
inte är riktigt mig själv, för mamma fick vända typ 3
gånger för att jag glömt saker.. o de va inga små saker,
först mobilen, sen körkort o pengar, oså till sist maten :P
wooooops.. :P
men när allt väl va på plats va de dundermysigt.
Ville, Maja, Katta o jag grillade o åt middag innan
resten av gänget kom.. tyckte de kom o gick folk mest
hela kvällen!
Steff tittade förbi, Anton o Danne, Ida,
Jonas o Ola.. de blev ölspel o mycke brottning o mycke
skratt o en del tjuvringning...



oså bilfärd ner mot Olles runt 12..
men då åkte jag faktiskt hem, för de va ju första jobbdagen på
SkoAugust igår (lörda)..

O DE VA SÅ JÄVLA KUL!! trivdes som fisken i vattnet direkt,
o kände mig riktigt hemma i affären, lagret va lite rörigt, mycke
att lära sig, men de kommer de me, tyckte själv jag va
ganska snabb på att lära mig de systemet igår..
kassan gick också bra, tog betalt o slog in skor, o va ute
i affären o gav tips o råd o provade ut barnsandaler..
hur kul som helst!!

idag har jag inte hunnit me så mycke, ska ut i solen snart,
skulle ha seglat men efter många missförstånd blev de inte så..
så de blir nog en hemmadag, in till stan o gymma me malin sen.

Grattis Mamma på Mors Dag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0