snurra du min värld

dags o skriva lite igen känner jag.. va ett tag sen..
veckan har varit lugn.. träffat lite folk o varit lite social..
igår blev de lunch me Dalle o Linn o så en heldag me
Maja, o så midda me tjejorna oså förfest o utgång.. så
de va en bra kväll.. imorse va de lite segt, men de va bara o
masa sig upp o slänga på sig återskentröjorna, åka o hämta jaffa
oså dra på de amerikanska leendet oså slänga sig ut i enköping me
flyers i högsta hugg o sälja biljetter o kasta runt reklam..
nåra biljetter fick vi sålda, o många roliga svar får man när man leker
försäljare, lappar bilar o kastar sig på folk över hela stan..

känner sig lite som en skyltdocka när man ståt där me leendet o
försöker se självsäker o trevlig ut där man jagar ögonkontakt..
å andra sidan känns de just nu som att de skulle vara ganska skönt
att få vara en skyltdocka.. slippa tänka, bara le o vara snygg.. ja tack

men jag faktiskt lite nya tankar o tänka på.. vilket är otroligt skönt!!
för dom där gamla tankarna är man ganska trött på, nu efter så där
3-4 år.. dags för nått nytt liksom som får snurra ett tag nu.
får se hur de ser ut när tankarna slutar snurra, hoppas på att de ser
bra ut, för vänner har jag gott om, men nu är de nått annat jag vill ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0