home sweet home :)

så va påsken över igen då.. herregud va fort de har gått..
o varje dag den här påsken skulle kunna fylla ett eget
blogginlägg.. de har varit helt galet!!

började med en glad bussresa till Arlanda, godispåsarna
öppnades direkt på parkeringen utanför v-leds kyrkan i enk :P

på Arlanda började sedan allt väntan... planet va iofärsig bara 1
timme försenat, men vi va där i riktigt god tid innan.. så de blev en
låååång eftermidda. till slut va vi på planet :)
när vi väl kom fram.. sent sent sent.. blev de en helt onödig midda,
med efterrätt!!! my god, ingen va väl hungrig, men alla åt artigt ändå :)

torsda morron vaknade vi runt 8, käkade frulle o åkte till Amfreiville,
rep och 2 shower på schemat.. 450 skolelever såg första showen,
sen gick bussen mot Rouen [Rouäääää] o lite free time på eftermiddan..
upptäckte bland annat att en stor kaffe är ganska liten samt att en liten cola
är riktigt stor :P haha, dålig storleksuppfattning på Donken i Frankrike..
efter en härlig eftermidda me tjejorna va de dags för en show till,
fick hår fixat av Elin o sminken fixat av Ida, o jag blev såå nöjd! :D:D
showerna gick bra o när vi väl kom tillbaka till hotellet blev de lite
partaj o häng i baren :)


fredan  va en ledig dag, så bussen gick kl. 9 till Paris
vi stannade precis framför Eifeltornet o blev bjudna på en
båttur på Seine.. såg Notre Dame, Louvren o massa annat..
sen blev vi bjudan på 3 rätters lunch samt fri tid att se Triumpbågen
och knata runt på ChampsElysse..
en jättemysig dag va de, köpte inte så mycke - min budget är inte direkt
Frankrike-anpassad :P
men de va kul ändå, hänga runt me folket o bara
ha lite semester..på kvällen blev de återigen lite partaj :)


lörda morron började konstigt, Maria knackade på dörren, Thess öppnade
och fick frågan om vi var magsjuka.. vilket vi inte va.. men tydligen hade ett
antal Återskenare, samt bandet och nåra i Solna Funk Unit blivit sjuka under
natten.. o fler skulle de bli, tror de va 14 totalt som föll under förmiddan..
vi som va friska gjorde så gott vi kunde för att hålla oss friska, vi åt vitpeppar,
tog koltabletter, drack starka groggar och whiskey :P
o de måste ha hjälpt. för jag
klarade mig!! o många med mig... så hur omöjligt de än verkade på morronen så
kunde vi 15.45 ta bussen till Zenith för den avslutande showen... o hur otroligt
de än verkar så klarade vi av de!! med många spyhinkar runt och bakom scenen,
många reservplaner och många värktabletter kunde vi gå på scenen kl. 20.00
och leverera en kanonshow för 3000 pers.. SÅ HÄRLIGT!!
kände mig som en rockstjärna varje minut! :D


söndan blev en enda lång väntan bara.. många va fortfarande lite halvsjuka,
o alla friska gick omkring rädda för att bli sjuka.. vi hade en musiktävling
på eftermiddan bara för att inte börja klättra på hotellets väggar..
halv 6 gick bussen till Orly, flygplatsen.. planet skulle gå 21.05 men gick
ungefär en timme senare tack vare en &"&()"%/%"¤&&"#/ massa strul med
allt bagage.. suck va trött man kan bli på flygplatser o deras policy ibland!!
runt halv 3 kom jag hem hem hem,, alltså hem till min säng :)


helgen har varit helt crazy.. de här är verkligen bara sammanfattat.. alla
underbart halvgalna grejer vi gjort, allt vi sagt o skrattat åt..
vi har verkligen kommit varandra närmare, allihop, på gott o ont..
jag har njutit varje sekund o har riktigt svårt att förstå att de är över...

nu laddar vi om till nästa show, om en månad är de dags!! på Joar Blå i Enköping!
o vi är riktigt bra.. verkligen riktigt proffsiga!! de måste man nog vara om man får
3000 fransmän att dansa o sjunga med.. ;)
så kom o se oss, 25/4 samt 26/4.. biljetter finns hos mig eller på Blomsterprakt..
det skulle verkligen betyda mycket om ni ville se mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0