"lilla patteklappardan"

jojomensan!! så kallas onsdagarna på Rix MorronZoo.. :D

de har varit en lååång dag, men en bra dag :)
jobbade ju min första heldag, alltså från 9.55 till 18.10, plus
minus nåra minuter o så innan o efter..
så jag fick ju också en
timmes lunchrast! ^^ träffade lite härliga vänner på Hörnan o fikade
loss lite..trevligt att träffa mina flickor igen, de va grymt länge sen
med Katta o Steff!! Malin träffade ajg ju igår, o Maja träffar jag
mest hela tiden tycker jag *vilket bara är positivt ^^*

sen gick de så mycke lättare att jobba :) fick ny energi liksom..
efter jobbet mötte jag upp Affe o han bjöd på glass ^^
skönt att prata av sig lite, kommer sakna honom som fan, han åker
ju till England på sönda.. blir borta i 3 veckor.. suck!

efter glassdejten ringde jag Linn o hängde på hennes handling på Coop,
följde med hem o lagade värsta middagen!!
nu ni, sätt er tillrätta o lyssna! Vi lagade:
Honungsglaserad fläskfilé med ungsbakade grönsaker och färskpotatis,
till det hade vi en vitlökscréme och drack limevatten...
....JAG VET!! o de gjorde jag o Linn liksom.. helt otroligt!
o de va t.o.m. gott!! riktigt gott.. så de blev en myspys kväll hos henne
framför teven me massa tjejsnack... de får man aldrig för mycke av!



nä, nu ska jag nog sussa lite, är ledig imorn, skulle ha träffat min lilla Anna
i v-ås o tagit en låååång fika med henne.. vilket verkligen är behövligt!!
men tyvärr va jag tvungen att avboka den, har tusen grejer jag måste fixa..
suck!! o imorn kväll ska jag på middag o sen blir de nog hamnfestivalen va?

SOV GOTT!! **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0