^^

jaja, jag ÄR hemma :P
har bara inte haft ork att uppdatera bloggen..
kom hem i söndas kväll.. efter en underbart
bra o sjukt varm semester i skärgårn! allt gick bra,
förutom att vi råkade hamna mitt i roslagsloppet på
vägen tillbaka till sthlm.. nån som vet vad de är??
för er som inte vet - de är helvetet på sjön för alla seglare!
allt som hänt på semestern är lättare o kolla in på min bd,
där finns ju massa fina bilder också ^^ orkar inte skriva allt
igen.. men jag kan lova att jag haft de bättre än bäst.



ska alldeles strax åka o jobba, slutar vid 6 ikväll.. suck..
hade samma tider igår, hann med en härlig lunch med Malin,
som btw åker tillbaka till Orsa på lörda.. buhu!!
oså sprang jag förbi o hälsade på Affe, som också snart åker, buhu!
oså va Louise in o hälsade på, o de va grymt länge sen vi sågs!
så dagen gick ganska fort, med alla besök ^^
sen skjutsade jag mina päron på räkkryss, o köpte mat
åt mig o VIllemannen.. sen dök han upp vid halv 8 kanske, o vi såg
en jättebra film - Höstlegender.. se den!! har velat se den länge, men
som vanligt så kommer jag aldrig längre än till att ha viljan .P
men den va iallafall över förväntningarna.. kanon film!

ikväll ska jag hämta upp Maja vid stationen, o hänga runt me henne
lite o äta mat o prata om vår resa till Östersund o Yran nu i helgen..
längtar som en tok, vet bara inte hur jag ska hinna packa o så, de är
lite körigt nu, dagarna är liksom för korta ;)
men de löser sig alltid..

nä nu måste jag åka o jobba, kluddrar ner mer ikväll kanske.. om jag orkar,.
annars hittar ni mig på SkoAugust idag, spring gärna förbi o säg hej,
de förkortar min dag betydligt om jag får lite besök, o vi
har fått nytt fläktsystem där inne, så de är svalt o skönt ^^
PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0