dagen

jobbat klart :)
de blev en lite kortare dag idag, såå skööönt!
jobbade i Skolsta, på förskolan Granen.
vi har pysslat och målat o gått till bibblan o badat i snön typ :P
men de har varit en helt okej dag..

mycke annat som händer nu, så skönt att ha en kort dag..
pappa va ju på akuten i måndas, har jag nog inte berättat..
men ögat börjar bli bättre nu, stygnen ska väl bort om
en vecka eller nått..
tog dessutom mod till mig igår o berättade om mina tankar..
men fick väl inte ritktigt ur mig allt på rätt sätt och fick väl inte
riktigt de svar jag ville ha heller..men jag kämpar på..
tack vare mycke stöd från vännerna (f'låt om jag är tjatig, men de
är en viktig sak för mig)

tänker på vår lilla militär också.. :P men han har de nog bra,
hoppas på de, tycker tiden ska gå lite fortare bara så han kommer
hem nångång!! tomt är de, absolut... inga "appråpå ingenting" sms
om dagarna, o inga telefonsamtal om absolut ingenting på kvällarna..
men men, man får väl vänja sig vid det också.. :)


--------

hittade en diktbok som jag vunnit nån gång, började läsa..
och fastnade såklart.. "pro cryptica" heter den, av
Linn Siljebo.. här är två favoriter

"jag har två armar
jag kan
hjälpa dig
fötstå att du är fin
har du två hjärtan
kan du
hjälpa mig
inse att jag är omtyckt"

"ta det här repet
runt mitt hjärta
och dra åt
jag bryr mig inte
kväv det,
slit ut det,
så länge du inte vill ha de
så bryr jag mig inte"

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!
Din blogg verkar aktiv, vilket är lovande för mig. Hittar inget lämpligt sätt att kontakta dig på så hör gärna av dig till mig. [email protected]

2013-10-01 @ 01:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0